سقف کاذب pvc

سقف کادب gst تولیو فروش و اجرای انواع سقف کاذب گچی pvc آلومینیومی و آکوستیک

سقف کاذب pvc

۱ بازديد
سقف کاذب pvc

وارد کننده تایل سقف کاذب pvc پی وی سی  شرکت در کنار تولیدات سپری وزیر سازی سقف کاذب محصولات پی وی سی را به صورت مستقیم وارد می نماید. سقف کاذب PVCآشپزخانه ، نوعی دیگر از سقف های کاذب موجود در بازار می باشد، که علاوه بر کف پوش و دیوار پوش به عنوان سقف کاذب نیز می توان از آن استفاده نمود . سقف های کاذب pvc به دلیل  قیمت مناسب که دارد در بیشتر فضاها می توان استفاده نمود.

این سقف ها در انواع سقف کاذب pvc، سقف کاذب گریلیوم، انواع سقف کاذب کناف و در نوع قدیمی تر سقف کاذب گچی به بازار عرضه می شود. طرح های سقف کاذب پی وی سی بر اساس نوع کاربرد، ساخت و تولید می شوند که به طور مثال تمایز آشکاری میان سقف های کاذب ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی وجود دارد و از سوی دیگر با در نظر گرفتن صرفه جویی در انرژی و حتی زیبا سازی فظاهای بکار رفته اهمیت خود را آشکار می سازد. محصولات شرکت در  دو نمونه سقف های کاذب در دو نوع (پانل پی وی سی) و (تایل های 60*60) می باشد.

کارخانه سپری gst و زیرسازی کلیک GST کلیک فرمایید. 

سقف کاذب پی وی سی

جنس سقف کاذب پی وی سی چیست؟


سقف های کاذبی که از جنس pvc ساخته می شوند علاوه بر پوششی که در قسمت زیرین ایجاد می کنند و باعث کیفیت عایق صوتی و یا حرارتی سقف در هر طبقه از ساختمان می شوند و به طور کلی می توان گفت سقف کوتاهی در دکور منزل به وجود می آورد که زیبایی خاصی را به محیط می بخشد. سقف های کاذب پی وی سی به طور خاص از مواد پلاستیک فشرده با نام پلی‌وینیل کلراید (Polyvinyl chloride) تهیه می شوند. علت نامگذاری این نوع سقف ها، به کار رفتن پی ‌وی ‌سی (PVC) نوعی پلاستیک در آنها می باشد ( سقف کاذب پی وی سی.) این ماده در صنعت پتروشیمی کاربرد زیادی دارد و از آنجا که در داخل کشور، صنایع پتروشیمی در تولید پلی‌وینیل کلراید فعالیت دارند، شاهد رونق ساخت و تولید سقف های کاذب پی وب سی هستیم.
50 درصد ماده پلی‌وینیل کلراید در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد و به دلیل قیمت مناسب و مزایای فراوانی که به همراه دارد، از سوی مشتریان با استقبال زیادی شده است. در واقع محصولات تهیه شده از پلی‌وینیل کلراید یا پی وی سی به عنوان جایگزین مصالح پردردسر و گران قیمتی همچون چوب، سیمان و سفال شده است. ضمن اینکه در معماری و طراحی داخلی نیز کاربرد دارد.

 

تایل پی وی سی سفید براق
تایل سفید براق PVC

 

 Pvc_false_ceiling_2.jpg

از جمله ویژگی های سقف کاذب PVC میتوان به موارد زیر اشاره نمود:


با استفاده از سقف کاذب پی وی سی دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای رنگ آمیزی سقف نیست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.